Capabil, eficient si inteligent. Cu stilul, rafinamentul si toate beneficiile unui SUV.
Totul contribuie la definirea noului EcoSport: un vehicul care garanteaza increderea la volan.
Imediat ce urci la volan, te vei afla in mijlocul unei game largi de sisteme avansate de asistare a soferului. Tractiunea integrala inteligenta (AWD) ofera manevrabilitate exceptionala in conditii dificile. Sistemul de asistenta la plecarea din rampa impiedica alunecarea masinii, cand pornesti din panta. Iar luminile de zi cu LED-uri combina vizibilitatea sporita cu un nivel ridicat de stil.
EcoSport este oferit cu trei optiuni de motorizare – toate trei la fel de inovatoare si avansate. Motorul EcoBoost pe benzina, de 1,0 litri, de 6 ori castigator al premiului Motorul International al Anului*. Acesta este disponibil cu optiunile de 125 CP si 140 CP, pentru ca tu sa beneficiezi de toata puterea unui motor de 1,6 litri conventional, cu o economie remarcabila de combustibil si emisii de CO2 scazute. Motorul TDCi diesel de 1,5 litri dezvolta 100 CP si prezinta emisii de CO2 de doar 107 g/km. Iar motorul diesel EcoBlue supraalimentat, de 1,5 litri, ofera o putere de 125 CP cu emisii de CO2 de la 119 g/km.
*Castigator la categoria sub 1,0 litri.Fiecare caracteristica si tehnologie are un anumit scop si toate sunt concepute pentru a-ti face calatoriile mai placute. Cu Ford SYNC 3 esti permanent conectat si controlezi telefonul, muzica si sistemul de navigatie cu ajutorul unor comenzi vocale intuitive sau al unui ecran tactil color, de 8”. Iar sistemul audio B&O PLAY de 675w iti asigura o experienta acustica bogata si intensa, prin intermediul a 10 boxe premium. Gratie elementelor bine gandite, precum volanul si scaunele incalzite, ajustabile in patru directii, te vei bucura cu siguranta de un condus relaxant, dar stimulant, ori de cate ori pornesti la drum.
De aceea, noul EcoSport incorporeaza tehnologii si sisteme concepute sa te protejeze pe tine, pasagerii si masina ta. Printre dotarile-cheie se numara Sistemul de Franare cu Anti-blocare Roti, Controlul Electronic al Stabilitatii, Controlul Tractiunii si Sistemul de Monitorizare a Presiunii din Pneuri. Este disponibila, de asemenea, o gama completa de airbaguri frontale, laterale, la nivelul genunchilor si tip cortina. Din aceste motive, plus multe altele, masina a primit un calificativ de 4 stele din partea Euro NCAP.
Cu noul EcoSport beneficiezi de un interior surprinzator de incapator. Utilizarea inteligenta a spatiului si a compartimentelor de depozitare e dublata de posibilitatea de rabatare si divizare 60/40 a scaunelor din spate. Perna reversibila permite rabatarea completa a spatarelor, pentru o incarcare mai usoara a bagajelor. Iar podeaua de incarcare ajustabila poate fi montata in trei pozitii. O caracteristica ideala pentru momentele cand nu vrei sa pui lucrurile unele peste altele.
Construit ergonomic in jurul nevoilor tale si ale pasagerilor tai, interiorul frumos executat al noului EcoSport a fost special conceput pentru ca tu sa petreci mult timp, cu placere. Suprafetele curate, simple si ordonate sunt dublate de un design bine gandit si de o atentie deosebita la detalii. Ia un loc, relaxeaza-te si bucura-te de o perspectiva la inaltime, in confort absolut.
Designul Tourneo Courier a fost influentat de patru obiective principale: sa iti ofere toate beneficiile practice ale unui vehicul pentru pasageri, sa te mentina in siguranta si sa ofere confort, sa includa doar tehnologiile cele mai utile si sa asigure o masina accesibila ca pret si economica la condus.
Confortabil si bine lucrat, solid si spatios, interiorul este facut pentru cei cu un stil de viata ocupat. Scaunele sunt proiectate ergonomic pentru a oferi suport maxim, iar daca tu esti soferul, vei avea fiecare comanda si tehnologie la indemana. Pasagerii vor calatori avand atat spatiu, cat si confort, in timp ce flexibilitatea scaunelor ofera mai multe optiuni pentru transportul de persoane, lazi, biciclete, cutii sau mobilier dezasamblat.
Intotdeauna cele mai bune tehnologii sunt cele care fac lumea mai buna, rezolva o problema sau au un beneficiu evident. Exact asa ceva vei gasi si in noul EcoSport.
De la Tractiunea Integrala Inteligenta, la Sistemul de Asistenta la Pornirea din Rampa si Ford SYNC. Descoperi tehnologii care transforma sofatul intr-o activitate relaxanta si satisfacatoare.
Un Sistem de Tractiune Integrala (AWD) Inteligenta poate determina cata aderenta, balans in viraje si ce nivel de reactie sunt necesare in conditii de vreme umeda, uscata sau cu gheata si pe teren schimbator. Tehnologia poate muta tractiunea pe puntea din fata sau din spate, in functie de cerinte. Iar acest sistem de „cuplu la cerere” asigura o manevrabilitate exceptionala si eficienta imbunatatita.
Sistemul de Asistenta la Pornirea din Rampa impiedica temporar alunecarea in spate (sau in fata) cand pleci din panta. Sistemul functioneaza prin mentinerea presiunii la nivelul sistemului de fanare, pentru un interval suplimentar de 2,5 secunde, oferindu-ti mai mult timp si control cand muti piciorul de pe pedala de frana, pe cea de acceleratie. Acest sistem este de asemenea util cand opresti si pornesti masina pe suprafete alunecoase.
Foarte eficiente energetic, aceste lumini de zi avansate te ajuta sa fii vizibil si in timpul zilei si sa vezi clar pe timpul noptii.
Un aspect important al tehnologiei Ford SYNC este Asistenta de Urgenta*. In caz de accident, cand se activeaza airbagul sau se dezactiveaza pompa de carburant, tehnologia poate utiliza un telefon mobil imperecheat si conectat prin Bluetooth® pentru a te ajuta sa efectuezi un apel direct catre Serviciile de Urgenta. Poti alege sa intrerupi apelul sau sa discuti cu personalul Serviciului de Urgenta. Un aspect extrem de important e ca sistemul va furniza informatii vitale, precum coordonatele tale GPS, chiar si atunci cand tu nu poti face asta*
*Asistenta de Urgenta Ford e disponibila in peste 40 de tari din Europa. Aceasta dotare functioneaza cand este conectata cu un telefon mobil compatibil pe care il ai la tine, in momentul in care un airbag este declansat (cu exceptia airbagurilor pentru genunchi) sau atunci cand un senzor care inregistreaza o defectiune intrerupe pompa de combustibil. Functia de Mesagerie si Asistenta de Urgenta nu sunt acceptate in toate limbile europene. (Consulta site-ul Web Ford local pentru cele mai recente informatii).
Apreciat in intreaga lume, motorul pe benzina Ford EcoBoost de 1 litru reprezinta perfect nivelul atins de tehnologia motoarelor.
Proiectat pentru a oferi echilibrul ideal de putere, performanta si emisii reduse, EcoBoost e un motor al viitorului disponibil aici si acum.
Motorul revolutionar EcoBoost pe benzina, de 1,0 litri, cu 3 cilindri este castigator de sase ori al premiului Motorul international al anului*. Si nu este de mirare. Cu optiuni de 125 CP si 140 CP, te vei bucura de performantele excelente la care te-ai astepta de la un motor de 1,6 litri conventional, insa cu un consum mai redus de combustibil si un nivel al emisiilor de CO2 mai scazut.
*Castigator al premiului Motorul international al anului 2017, categoria sub 1 litru.
Motorul Ford EcoBlue de 1,5 litri este un motor diesel nou-nout, iar noul EcoSport este primul vehicul care isi trage puterea din acesta. Tehnologia sa cu patru cilindri, supraalimentare si injectie de combustibil poate dezvolta o putere remarcabila de 125 CP. Motorul e silentios, rafinat si foarte eficient din punct de vedere al combustibilului: 4,6 l/100 km. in timp ce emisiile de CO2 sunt de numai 119 g/km.
Tehnologie de informare si divertisment de ultima ora, sistem audio B&O PLAY sofisticat, mici elemente de lux, precum scaunele si volanul incalzite, si multe alte surprize placute.
Ford SYNC 3 este un sistem de ultima ora care iti permite sa fii permanent conectat si sa controlezi telefonul, muzica si sistemul de navigatie, cu ajutorul unor comenzi vocale intuitive sau al unui ecran tactil color de 8”. Se conecteaza la Apple CarPlay si Android Auto, iar cu AppLink poti sa accesezi unele dintre aplicatiile tale preferate de pe smartphone, inclusiv Spotify. Live Traffic te poate ajuta sa eviti ambuteiajele si poti chiar sa ceri o lista cu restaurantele locale, rostind, pur si simplu, „I’m hungry” (Mi-e foame). Sau poti accesa Ghidul Michelin pentru a face o rezervare la un restaurant care te inspira.
Oricare ar fi gusturile tale, muzica merita sa sune asa cum a intentionat artistul. Si exact asa se intampla in noul EcoSport. De ce? Deoarece este disponibil cu B&O PLAY. Acest sistem audio premium de 675 wati ofera un sunet bogat si puternic, printr-un sistem ce include 10 difuzoare, woofer si subwoofer. Iar aceasta tehnologie avansata a fost special conceputa, dezvoltata si reglata pentru noul EcoSport de catre specialistii in acustica ai B&O PLAY. Asa ca mareste volumul si bucura-te de trupele si piesele favorite in sala de concerte a masinii tale.
Sunt disponibile, optional, scaune incalzite, atat pentru sofer, cat si pentru pasagerul din fata. Exista trei setari de incalzire diferite, pe care le poti stabili cu usurinta prin intermediul comutatoarelor cu buton, care controleaza scaunele incalzite din stanga si din dreapta, o lumina rosie aprinzandu-se pentru a indica setarea nivelului de incalzire ales. Indiferent daca este o dimineata friguroasa, o zi racoroasa sau o noapte geroasa, volanul incalzit iti va incalzi cu siguranta mainile mai bine decat o pereche de manusi.
Aceasta dotare inteligenta a fost creata pentru ca tu sa pornesti rapid in diminetile geroase. Trebuie doar sa atingi un buton si filamente extrem de subtiri se supraincalzesc pentru a curata parbrizul de gheata, ceata si abur, precum si pentru a ajuta la dezghetarea stergatoarelor.
Pentru a evita deteriorarea accidentala, oglinzile laterale pliabile electric se pliaza catre interior dupa ce ai parcat. Atunci cand sunt rabatate, oglinzile protejeaza, de asemenea, elegantele indicatoare integrate. Sunt si incalzite, ceea ce inseamna ca puteti pleca la drum mai repede in diminetile geroase.
Unele sisteme de siguranta sunt proiectate pentru a te proteja pe tine, masina ta si alti participanti la trafic, in eventualitatea unui accident.
Altele au rolul de a preveni accidentele. In noul EcoSport, vei regasi tehnologii concepute sa faca ambele lucruri.
Pe langa airbagurile frontale pentru pasagerul din fata si sofer si airbagurile pentru genunchii soferului, cele laterale ofera protectie la nivelul toracelui si sunt concepute pentru a indeparta ocupantul de zona de impact. Pot de asemenea sa ridice bratul ocupantului, asigurand un spatiu mai bun intre acesta si structura periculoasa. Airbagurile tip cortina ofera acoperire maxima, iar tetierele te protejeaza in cazul unui impact fata-spate. Cu dispozitive de pretensionare a centurilor de siguranta si limitatoare de sarcina in fata si in spate, plus sisteme de reamintire pentru centura de siguranta, noul EcoSport pune siguranta pe primul loc.
Sistemul de franare cu anti-blocare roti (ABS) si distributia electronica a fortei de franare lucreaza impreuna pentru a se asigura ca tu franezi eficient.
Controlul electronic al stabilitatii monitorizeaza constant evolutia masinii tale. Detecteaza cand un vehicul pierde din aderenta si aplica automat un impuls de franare pe roti separate, stabilizand astfel masina. Folosind senzorii avansati de la sistemele de franare cu anti-blocare roti si de control al tractiunii, functia de control electronic monitorizeaza total comportamentul vehiculului.
Noul EcoSport ofera spatiu flexibil si bine structurat, intr-un singur vehicul util si functional.
Podeaua de incarcare din portbagaj dispune de trei setari de inaltime, asa ca poti crea un compartiment ascuns de diverse dimensiuni, sub podeaua portbagajului. Cand o setezi in cea mai inalta pozitie si cu scaunele din spate rabatate, obtii o podea de incarcare complet plata.
Borduri inalte, gropi in asfalt, drumuri in lucru, limitatoare de viteza… Strazile oraselor se pot dovedi periculoase. Tocmai de aceea, noul EcoSport are o garda la sol inaltata.
Spre deosebire de SUV-urile traditionale, mai masive, noul EcoSport are un diametru de bracaj redus: doar 10,6 m. Aceasta inseamna ca virajele in U pe strazile aglomerate sunt rapide si usoare, chiar si cand sunt masini parcate pe ambele parti.
Unghiul de atac si cel de degajare ale noului EcoSport sunt de 21 si respectiv 33,3 grade, cu un unghi ventral de 23,3 grade (descarcat). Aceste valori se refera la unghiurile la care masina poate sa treaca peste un obstacol fara a zgaria partea de dedesubt, lucru esential pentru un SUV modern.